čtvrtek 26. září 2013

Léto s koliemi

Můj blog by podle názvu měl být také o našich kraťandách. Zatím to ale tak nevypadá. Proto jsem dala dohromady pár fotek z léta – fotek s našimi psy.

mi holčičkami m jednu velkou zálibu - záchranařinu, na kterou jsem si ale během krásného léta nějak nenašla čas. Zbožňuji letní radovánky u vody nebo na výletech a tak na tréninky nebyl prostor. To se budu snažit dohnat teď od podzimu. Těším se na to.

Ale aby holčičky nezahálely, věnovala jsem se s nimi další jejich oblíbené činnosti – dogfrisbee. Flekatá Dupinka kvůli svému handicapu nemůže dost dobře obstát v konkurenci. Proto musím házet 2 talíře – pro každou zvlášť. Několik zdařilých výskoků naší atletky Gity se mi podařilo vyfotit.




Jak jsem již psala, během léta jsme kromě plavání vyráželi i na různé výlety. Nejen s dětmi, ale i se psy. Našla jsem fotky z výletu na Mořinu, na Slapy, k Sázavě a z dalších výletů.






Zítra dopoledne jdu na jógu a odpoledne odjíždíme na dámský víkend. Jen tři ženy a jejich psi. Tak jako dřív. Už se moc těším. Těším se na večery s dobrým vínem a na výlety a trénink s našimi psy – bude to pro nás dobrý restart.
 



1 komentář:

  1. Téda, velice krásné čtení :-) My jsme si také nedávno pořídili kolie a je to tedy radost sama o sobě :-) Dokonce jsme udělali takovou menší šílenost a to takovou, že jsme si pořídili nový bazén a ten starý jsme přenechali těm naším koliím :) Snad to ocení :-D

    OdpovědětVymazat