sobota 26. dubna 2014

Bepanthen oční kapky pro celou rodinu

S příchodem jara a teplých dní, trávíme s Jarinkem a pejsky hodně času venku. Jsou dny, kdy se domů vrátíme jen na odpolední spánek a pak zase mažeme ven a vracíme se až na večeři. Všimla jsem si, že po běhání na louce a pobytu na ostrém jarním sluníčku, mívám podrážděné oči. Pálí mě, někdy mi do oka něco spadne a je potřebné to rychle vypláchnout nebo si třeba Jari při hraní na písku zanese do očí písek a je nutné mu ho z oka vydat a na to jsou oční kapky skvělé.

Dětská a psí radost - velké louky a sluníčko.

Kvůli naší Dupince jsem už vyzkoušela několikery oční kapky určené pro zvlhčení a zklidnění podrážděných a suchých očí (Dupinka má od narození problém s levým okem a denně je nutné jí ho zvlhčovat očními kapkami) a teď se mi díky ní dostala do ruky i novinka od Bepanthenu – Bepanthen oční kapky

Bepanthen oční kapky a je po problému.

Ve srovnání s jinými kapkami oceňuji u Bepanthen očních kapek mimo jiné i jejich praktické balení – jsou baleny v jednodávkových znovu uzavíratelných ampulkách (po 0,5 ml, což stačí na jeden den). Díky tomu spotřebuji jen to, co opravdu potřebuji a zbytek balení mi zbytečně neprojde jen kvůli pár kapkám, které někdy potřebuji.

Mám tak pár ampulek v přebalovací tašce, pár jich mám doma a něco jsem si dala i do auta, protože oči mívám podrážděné a suché i z dlouhého řízení. A když náhodou zapomenu vzít kapky pro Dupinku, tak pro ni vždycky můžu otevřít ampulku Bepanthen očních kapek.


Zkrátka Bepanthen oční kapky jsou v našem případě vhodné pro celou rodinu.

Šedivá Dupinka - u ní už jsem vyzkoušela několikery kapky.

Žádné komentáře:

Okomentovat