pondělí 26. května 2014

Angína umí pěkně potrápit

Druhý víkend v květnu jsem měla jen sama pro sebe. Kluci odjeli ke kamarádovi na chalupu už ve čtvrtek odpoledne a přede mnou tak byly 3,5 dne jen pro mě.

Náš marod spí v obýváku. To pro něj není obvyklé.
Jak je využít? Naplánovala jsem si toho hrozně moc – večeře s Terezkou, úklid doma, práce, nákup, dlouhé venčení, nějaký ten výcvik psů, vymalovat v kuchyni, zpracovat fotky, kterých je ve foťáku asi 1200, jet na kole na Živohošť s Máťou a lidmi od ní z práce a po návratu ještě nějak smysluplně využít neděli než se kluci vrátí. Postupně jsem ze svých představ slevovala, protože jsem si svůj víkend chtěla užít hlavně v klidu a taky jsem si chtěla trochu odpočinout. Však ono to malování nebo zběsilé uklízení počká.

Hlavním bodem víkendu byl cyklovýlet. Zabaleno jsem měla od čtvrtka (kraťasy, bundu, nějakou svačinu, Bepanthen na opruzeniny kdybych se zpotila a taky kdybych spadla a odřela si koleno, helmu, brýle, pití, plavky, kdyby se snad dalo koupat), ale nakonec jsem v pátek změnila rozhodnutí a jela jsem v dešti a chladnu na Živohošť autem. Nebyl to sice tak adrenalinový zážitek, jakým jistě byla jízda na kole (někteří šťastlivci píchli za cestu 6x), ale alespoň jsme s holkami měly čas na naše soukromé povídání. Sobotní večírek na Živohošti se vydařil a vydařilo se i dopoledne a návrat domů.

Stavíme Duplo - aby se Jarimu lépe stonalo.
Méně veselý návrat domů měli kluci. Martin volal už ráno, že Jari asi nastydl. A tak přijeli domů dřív, než měli původně v plánu. Jari měl vysokou horečku a bylo mu opravdu hodně zle. Pro snižování horečky jsme střídali po čtyřech hodinách Nurofen a Paralen. Horečka měla tendenci se stále vracet a tak jsem nakonec zašli na kontrolu k naší doktorce. Ta zjistila, že je to pořádná angína. Jari dostal antibiotika Ospen a konečně se mu ulevil. Zítra jdeme na kontrolu. Snad už bude v pořádku. Protože sluníčko a skoro letní počasí nás láká k celodenním výletům. 

V kočárku na zahradě se dobře marodí.


Žádné komentáře:

Okomentovat