úterý 15. července 2014

Cesta letadlem s Jarim

S letošní dovolenou v je spojeno další naše poprvé. Poprvé jsem s Jarim letěla letadlem. A aby to stálo opravdu za to, letěla jsem s ním sama. A protože jsem měla před cestou trochu strach, jak to celé sama s Járou zvládnu, vyptala jsem se kamarádek, které už letěly s dětmi, co mám udělat pro co nejhladší průběh letu.

Rada číslo 1: Nezapomeň přibalit vše, co je důležité.
Myšleno dostatek jídla, pití a hraček. A tak jsem se pokusila do letadla pronést, co se dalo. Zkusila jsem, co mi letištní personál povolí a co už bude považovat za nepřijatelné. A tak jsem s sebou měla přebalovací tašku plnou autíček, vláčků, knížek, nemohla jsem zapomenout na oblíbenou figurku a pro jistotu jsem večer před odletem koupila nový traktor. Hračky byly asi to nejdůležitější, co Jariho udrželo v klidu v průběhu letu. Pro chvíli startu a přistání, kdy se mění tlak,  jsem s sebou měla lahvičky s mlékem a bonbony, aby Jariho nebolely uši. A samozřejmě jsem měla pro jistotu vše potřebné pro přebalení (plenky, vlhčené ubrousky a Bepanthen).

Rada číslo 2: Do mobilu si stáhni nějaké pohádky, které má Jari rád.
Jari se zatím nevydrží dlouho dívat na žádnou pohádku. Ale rád se dívá na videa, která mám v mobilu. Většinou je na nich on, děti z Komanda a psi. A to ho baví, protože poznává lidi a zvířata a rád se dívá, co tam ti jeho kámoši dělají. Takže video, jak řídí oblíbený náklaďák, ho přimělo se zklidnit v momentě, kdy kapitán letadla vydal pokyn, aby se cestující posadili a připoutali.


Rada číslo 3: Do letištní haly jdi s kočárkem a ten si nech u sebe po celou dobu.
Také rada k nezaplacení. Sice v kočárku Jari neseděl celou dobu, ale na nejdůležitější přesuny od odbavovací přepážky až po vstup do letadla byl výborným pomocníkem. 


Rada číslo 4: Nezapomeň deku a dudlík
To je taková naše soukromá poznámka. Bez deky a dudlíku nedá Jari ani ránu, když je unavený. Rozhodně s sebou vezměte to, co má dítě nejraději a co mu dodává pocit jistoty. 

Deka, hračky, kočár a spousta dalšího - to bylo nezbytné pro cestu letadlem.

Žádné komentáře:

Okomentovat