úterý 12. srpna 2014

Terezka třicetiletá

Martin a Tereza - léto 1985
Moje Terezka dnes slaví 30. narozeniny. 

Známe se od základní školy - dnes jsem to počítala, známe se už skoro 17 let.
A s mým Martinem se znají ještě déle - už od miminek.


Naše přátelství začalo už na základce, kdy jsme spolu seděly v deváté třídě v lavici (já prý byla nemožná tím, jak jsem byla vzorná a Terezka mě zase štvala tím, že pořád vyrušovala). Překonalo různá pubertální úskalí na střední škole, kdy jsme si na čas šla každá svou cestou, abychom se zase před maturitou mohly potkat a navázat tam, kde jsme skončily.
Tenkrát jsme se společně připravovaly na maturitu a vzájemně jsme se podporovaly v učení.


A od té doby spolu prožíváme všechny velké životní události a změny. A že jich za posledních pár let bylo dost. A další určitě budou. 



Terezko - krásné narozeniny!

Já a Tereza - na škole v přírodě, červen 1999

Žádné komentáře:

Okomentovat