sobota 13. září 2014

Víkendové nicnedělání

Měl to být dámský víkend. Jen já s Terezkou a naši psi na chalupě na Slapech. Jenže s dětmi to nikdy není dopředu jisté na 100% a tak z dámského víkendu sešlo.

Kuba onemocněl, počasí je nic moc a tak jsme zůstaly doma. Martin měl jet na víkend s Jarinkem pryč, ale protože je chladno a Jari je po očkování, zůstali doma taky.

A tak jsme udělali kompromis. Kluci jeli na celodenní výlet na slapskou přehradu, abych mohla doma dodělat to, co jsem během týdne nestihla. Samozřejmě, že mi to nedalo a pustila jsem se i do úklidu. Díky naší automatické domácnosti naštěstí moc práce nemám. O špinavé prádlo se postará pračka a sušička, psí chlupy vyluxuje robotický vysavač a nádobí umyje myčka. Jen psí holky musím vykoupat sama. Ale to není práce, to je pro mě radost. Radost, že na ně mám zase chvíli čas a že zase budou čisté. 
Moje vykoupané holčičky odpočívají na balkoně.

Díky našim robotickým pomocníkům mám docela volnou sobotu. Po obědě mám v plánu jít alespoň na hodinku se psy ven a číst si knížku, kterou už mám nějaký ten týden rozečtenou. Jmenuje se Dva proti říši a autor Jiří Šulc v knize popisuje dění okolo atentátu na Heydricha. A tak se mi kniha čte pomalu a někdy obtížně, protože to rozhodně není žádná růžová knihovna. Také jí nemůžu číst každý den, musím na to mít náladu. A tu dnes mám.
Dva proti říši, dnes se těším na čtení.

Ještě bych dnes ráda stihla probrat věci po Jarinkovi a vytřídit, co můžu půjčit Reny pro jejího Kešunána (nebo Kešuánku? Více budeme vědět v úterý). Zimní fusaky do kočárku a zavinovačky už na Jariho opravdu potřebovat nebudu a tak mohou jít do dalšího kola. Myslím, že letošní zimu budou v kurzu boby a sáně a tak budu spíš shánět teplou kombinézu a pořádné zimní boty.
Pár věcí po Ledňáčkovi - co z nich se asi bude hodit Kešuánovi? 

Dnes to máme rozdělené na holčičí a klučičí den a zítra pojedeme na rodinný výlet. 
Kam? To ještě není tak jasné. Možná na hrnčířskétrhy do Berouna, možná na letadla, možná na kole podél Berounky.

Žádné komentáře:

Okomentovat