středa 4. března 2015

Na jarní procházky v nových botkách

Zima už snad opravdu pomalu končí a jaro o sobě dává čím dál častěji vědět. Poučená z minulých nákupů, pospíšila jsem si tentokrát s nákupem jarních / celoročních bot pro Jarinka. 

Obchody s dětskou obuví během února doprodávaly zimní kolekce a pozvolna začaly naskladňovat jarní kolekci. Tentorkát jsem vyrazila pro mé oblíbené SUPER FITky na Barrandov do 100NOŽKY.

Dělám tu záměrně reklamu 100NOŽCE, protože jsem byla velmi spokojená nejen s přístupem paní prodavačky (ne vždy se mi stalo, že by prodavačky v prodejně dětské obuvy měly pochopení pro rozmary malého dítěte), ale také s množstvím nabízených bot.

Nakonec jsem neodolala a pořídila jsem kromě nových bačkor hned dvoje jarní botky.


Šedo-modro-žluté z letošní kolekce budou skvělé ke kraťasům. Když je nezakrývá dlouhá nohavice, krásně vynikne žlutý proužek a každý si hned všime krásných botiček.



Modro-červeno-šedé z loňské kolekce vypadají skvěle k tmavým kalhotám. Zpod dlouhé nohavice vyčuhují červené proužky a tkaničky, které nelze přehlédnout.



Žádné komentáře:

Okomentovat